2014年7月2日星期三

Le dernier examen IBM P6040-014 C2010-023 C2040-927 gratuit Télécharger

L'équipe de Pass4Test rehcerche la Q&A de test certification IBM P6040-014 en visant le test IBM P6040-014. Cet outil de formation peut vous aider à se préparer bien dans une courte terme. Vous vous renforcerez les connaissances de base et même prendrez tous essences de test Certification. Pass4Test vous assure à réussir le test IBM P6040-014 sans aucune doute.

Pass4Test est un seul site web qui peut offrir toutes les documentations de test IBM C2010-023. Ce ne sera pas un problème à réussir le test IBM C2010-023 si vous préparez le test avec notre guide d'étude.

Les produits de Pass4Test sont recherchés par les experts de Pass4Test qui se profitent de leurs connaissances et leurs expériences dans l'Idustrie IT. Si vous allez participer le test IBM C2040-927, vous devez choisir Pass4Test. La Q&A de Pass4Test peut vous aider à préparer mieux le test IBM C2040-927 avec sa grande couiverture des questions. En face d'un test très difficile, vous pouvez obtenir le Certificat IBM C2040-927 sans aucune doute.

Beaucoup de gens trouvent difficile à passer le test IBM C2040-927, c'est juste parce que ils n'ont pas bien choisi une bonne Q&A. Vous penserez que le test IBM C2040-927 n'est pas du tout autant dur que l'imaginer. Le produit de Pass4Test non seulement comprend les Q&As qui sont impressionnées par sa grande couverture des Questions, mais aussi le service en ligne et le service après vendre.

Code d'Examen: P6040-014
Nom d'Examen: IBM (IBM SurePOS 500 Models 5x5 Technical Mastery)
Questions et réponses: 65 Q&As

Code d'Examen: C2010-023
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Support Provider Tools and Processes)
Questions et réponses: 56 Q&As

Code d'Examen: C2040-927
Nom d'Examen: IBM (Developing Portlets and Web Applications with IBM Web Experience Factory 8.0)
Questions et réponses: 148 Q&As

Après une longue attente, les documentations de test IBM C2040-927 qui combinent tous les efforts des experts de Pas4Test sont finalement sorties. Les documentations de Pass4Test sont bien répandues pendant les candidats. L'outil de formation est réputée par sa haute précision et grade couverture des questions, d'ailleurs, il est bien proche que test réel. Vous pouvez réussir le test IBM C2040-927 à la première fois.

C2010-023 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/C2010-023.html

NO.1 Which two resources are available on the IBM developerWorks website? (Choose two.)
A.Latest test fixes released by development.
B.Software licenses for proof of concept installs.
C.Web-based community forums and Wiki pages.
D.List of new features still under development for each product.
E.Technical tutorials and demos for developers and administrators.
Answer:C E

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NO.2 What are two responsibilities of the Primary Site Technical Contact? (Choose two.)
A.Opening all PMRs on behalf of all their Support Analysts.
B.Downloading software from Passport Advantage for use by the end user.
C.Assigning up to nine Secondary Site Technical Contact per end user contract.
D.Uploading all End User Debug files to ESR/SR on behalf of their support analysts.
E.Accept or deny a request for a Support Provider's engineer to obtain access to an end
users account.
Answer:C E

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NO.3 Where can the most thorough searches on support be performed?
A.anywhere with a search dialog
B.top header of any IBM.com web page
C.always from a specific product support page
D.IBM Software Support Home page IBM.com/software/support
Answer:D

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NO.4 Which two statements are true regarding Support Provider Level 1 Customer Support?
(Choose
two.)
A.Level 1 Support is responsible for taking the first support call from a Customer (during
normal business
hours, Monday - Friday in line with IBMs standard 5x8 support).
B.Level 1 Support is responsible for testing new software versions of IBM products and
communicating
the release of said software to clients that have purchased it from IBM.
C.Level 1 Support is responsible for incorporating and testing any program fix provided by
Level 3
Support (as appropriate), and delivering or communicating the problem resolution, bypass,
circumvention,
or other notice of restriction to the End User.
D.Level 1 Support is responsible logging all calls in an electronic call management system
capable of
opening an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in
electronic format
historic information relating to a problem, from the first Call through to the resolution of the
problem.
E.Level 1 Support is responsible for logging all calls in an XML, Excel or Lotus 123 spread
sheet so that
Level 2 support can open an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and
can report in
electronic format historic information relating to a problem, from the first call through to the
resolution of
the problem.
Answer:C D

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NO.5 When searching the knowledge base on the IBM Support website, what is the best
search
strategy for finding targeted information?
A.Select just one product and only one keyword.
B.Select the product, operating system and a date range.
C.Target a wide set of records, by using just one keyword.
D.Select the product(s) and other specific criteria for which a solution is required.
Answer:D

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