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Le test EXIN ITSM20F est bien populaire dans l'Industrie IT. Mais ça coûte beaucoup de temps pour bien préparer le test. Le temps est certainemetn la fortune dans cette société. L'outil de formation offert par Pass4Test ne vous demande que 20 heures pour renforcer les connaissances essentales pour le test EXIN ITSM20F. Vous aurez une meilleure préparation bien que ce soit la première fois à participer le test.
Code d'Examen: ITSM20F
Nom d'Examen: EXIN (IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000 (ITSM20F.EN))
Questions et réponses: 78 Q&As
Un bon choix de l'outil à se former est le point essentiel à passer le test EXIN ITSM20F, et les documentations à propos de rechercher le test EXIN ITSM20F est toujours une part plus importante pendant la préparation de test Certification. Les Q&As offertes par les experts de Pass4Test sont presque même que les tests réels. Pass4Test est un site web particulièrement en apportant les facilités aux gens qui veulent passer le test Certification.
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NO.1 Deming proposed a system of continuous improvement.
Which four activities does this system involve?
A. Plan. Do. Check and Act
B. Plan. Do. Evaluate and Act
C. Plan. Perform. Audit and Improve
D. Plan. Perform. Evaluate and Act
Answer: A
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NO.2 What is known as a temporary solution that enables the user to continue working?
A. Known Error
B. Request For Change (RFC)
C. Service Request
D. Workaround
Answer: D
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NO.3 What has to be included in a well defined process?
A. Expected outcomes
B. Functions
C. Statistical support
D. Timelines
Answer: A
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NO.4 In recent months at a transport company with 1500 desktops, dozens of requests have been received
for expansion of the internal memory because its size has proven to be insufficient.
Which process should have prevented this from happening?
A. Capacity Management
B. Service Level Management
C. Configuration Management
D. Availability Management
Answer: A
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NO.5 Quality Management Systems can assist organizations in enhancing what?
A. Customer satisfaction
B. ISO/EC 20000
C. Relationship with third parties
D. Supplier satisfaction
Answer: A
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NO.6 What is a Configuration Baseline?
A. A benchmark of the service provider's capability
B. A configuration audit report
C. A snapshot of the state of an IT Service or individual Configuration Item (CI) at a point in time
D. The change requests allocated to a release
Answer: C
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NO.7 Different types of events are reported to the Service Desk. Which event is an incident?
A. Information about the rollout of a specific application
B. A notification that a new toner cartridge has just been installed in a printer
C. A report that the printer is not working
D. A request for the installation of a new bookkeeping package
Answer: C
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NO.8 What would increase the amount of detail in the Configuration Management Database (CMDB)?
A. Increasing the scope of the CMDB
B. Increasing the number of attributes of each Configuration Item (CI) in the CMDB
C. Increasing the number of records in the CMDB
D. Increasing the use of the CMDB
Answer: B
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NO.9 One of the activities of Problem Management is the analysis of historical Incident and Problem data held
in the Configuration Management Database (CMDB) in order to understand trends.
Which aspect of Problem Management accomplishes this?
A. Error Control
B. Identification of root causes
C. Proactive Problem Management
D. Problem Control
Answer: C
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NO.10 Through which process does the implementation of new or changed services, including closure of a
service, need to be planned and approved.?
A. Business Relationship Management
B. Change Management
C. Release Management
D. Service Level Management
Answer: B
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Vous EXIN ITSM20F pouvez télécharger le démo EXIN ITSM20F gratuit dans le site Pass4Test pour essayer notre qualité. Une fois vous achetez le produit de Pass4Test, nous allons faire tous effort à vous aider à réussir le test à la première fois et vous laisser savoir qu'il ne faut pas beaucoup de travaux pour réussir ce que vous voulez.
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